انتشار تصاویر تبلیغاتی جدید از نوت بوک VivoBook X102BA ایسوس با ویندوز 8

شنبه ۲۶ مرداد ۱۳۹۲ - ۱۴:۰۳
مطالعه 2 دقیقه
به تازگی شاهد لو رفتن تصاویر رسانه‌ای جدیدی از لپ‌تاپ 10.1 اینچی ایسوس به اسم VivoBook X102BA هستیم. یک محصول ارزان قیمت با صفحه نمایش لمسی و ویندوز 8 و پردازنده‌ی دو هسته‌ای. اطلاعات درز کرده از یک وب سایت سوئدی به اسم SweClockers بدست آمده که پیش از این هم دستی در شایعه سازی و لو دادن تصاویر محصولات ایسوس داشته است. در ادامه با جزئیات بیشتر با ما همراه باشید.
تبلیغات

به نظر می‌آید این محصول توانسته تعادل خوبی میان طراحی زیبا و امکانات مناسب ایجاد کرده و  نمایشگر 10 اینچی لمسی آن نیز با رزولوشن 1366 در 768 پیکسل، برای امور تجاری و افرادی که مدام در حال سفر و جا به جایی هستند، مناسب می‌باشد.

پردازنده‌ی اصلی ویوو بوک بعدی ایسوس ساخت شرکت AMD و دارای دو هسته‌ی 1 گیگاهرتزی است و کارت گرافیک دستگاه نیز از سری Radeon HD با فرکانس 225 مگاهرتز است.

این لپ تاپ با دو ظرفیت عرضه خواهد شد. مدل 320 گیگابایتی دارای 2 گیگابایت و مدل 500 گیگابایتی دارای 4 گیگابایت حافظه رم از نوع  DDR3L خواهد بود.

در مورد ارتباطات بی‌سیم دستگاه می‌توان به وای-فای و بلوتوث 4 اشاره کرد و دو پورت USB 2.0، یک پورت USB 3.0 به همراه خروجی VGA و HDMI امکانات ارتباطی فیزیکی آن را تشکیل می‌دهند.

کارت خوان SD و ورودی جک هدفون 3.5 میلیمتری هم در کناره‌های بدنه یافت می‌شود. طول عمر باتری 22 یا 33 وات ساعتی آن نیز در حدود 5 ساعت پیش‌بینی می‌شود.

در مورد زمان عرضه و قیمت احتمالی نیز صحبت‌هایی از ماه آینده و 440 دلار (330 یورو) شنیده می‌شود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات