مراسم معرفی دستگاه‌های جدید موتورولا در ۱۳ شهریور: منتظر ساعت Moto 360، گوشی Moto X+1 و بیشتر باشید

پنج‌شنبه ۲۳ مرداد ۱۳۹۳ - ۲۰:۴۳
مطالعه 2 دقیقه
موتورولا با ارسال دعوت‌نامه‌ی مربوط به برگزاری یک مراسم معرفی در تاریخ پنجشنبه ۱۳ شهریور ماه معادل با ۴ سپتامبر به رسانه‌ها، سرانجام به گمانه‌زنی‌ها در خصوص محصولات جدید این شرکت پایان خواهد داد. این مراسم در دفتر موتورولا در شیکاگو برگزار خواهد شد. تیزر ارائه شده برای آن اطلاعاتی در خصوص دستگاه‌های مورد انتظار برای ما نمایان می‌سازد.
تبلیغات

 تصور می‌شود که گوشی هوشمند Moto X+1 نیز در میان ستاره‌های نمایش حضور داشته باشد. تیزر گرافیکی ارائه شده در این دعوتنامه، با شمایل ساده‌ای نمایانگر دو گوشی هوشمند است که احتمالا به نسل جدید Moto X و Moto G اشاره دارند. در کنار این دو، تصویری نیز از آنچه که شبیه به یک هدست بلوتوث است دیده می‌شود که در کنار یک ساعت که به احتمال قریب به یقین همان Moto 360 دوست داشتنی خواهد بود قرار گرفته است. ساعت هوشمند موتورولا که اولین ساعت هوشمند با صفحه‌نمایش گرد است بر سیستم‌عامل Android Wear گوگل مبتنی بوده و با ظاهر کلاسیک خود طرفداران فراوانی را پیش از عرضه دست و پا کرده است.

بنابراین احتمالا در تاریخ ۱۳ شهریور سرانجام شاهد معرفی رسمی Moto 360 توسط موتورولا خواهیم بود. این ابزار هوشمند برای بار اول در رویداد توسعه‌دهندگان گوگل Google I/O معرفی شد و نمونه‌های اولیه‌ی آن نیز برای نگاه نزدیک بصورت محدود در معرض دید رسانه‌ها قرار گرفت. اما از آن زمان تا کنون هیچ گونه جزئیاتی در خصوص قیمت، زمان عرضه و مشخصات دقیق فنی موتو ۳۶۰ ارائه نشده بود.

motogif.0

تصاویر فاش شده‌ی اخیر نمایانگر استفاده‌ی جالب توجه این ساعت هوشمند از تکنولوژی شارژ بی‌سیم Qi بودند که وجود سنسور سنجش ضربان قلب نیز در آن اطلاعات مشهود بود. در خصوص گوشی هوشمند Moto X+1 نیز اگرچه مشخصات فنی دقیق و کامل همچنان ناشناخته هستند اما بنچ مارک‌های اولیه چنین مدعی هستند که موتورولا احتمالا در این دستگاه از پردازنده‌ی اسنپدراگون 800 ساخت کوالکام بهره خواهد برد. همچنین تصور می‌شود این دستگاه ابتدا در شبکه ی مخابراتی ورایزون عرضه شود اما هنوز مشخص نیست که آیا این اپراتور حق انحصاری بر روی Moto X+1 خواهد داشت یا خیر.

بزودی شاهد برگزاری مراسم رسمی موتورولا در تاریخ ۱۳ شهریور خواهیم بود و ما در زومیت اطمینان حاصل خواهیم کرد که اخبار مربوط به آن به سرعت و با نهایت دقت در اختیار شما همراهان قرار گیرد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات