Extend، طرح جدیدی از ایسر برای ساخت لپ‌تاپی که از تلفن هوشمند قدرت می‌گیرد

چهارشنبه ۱۳ شهریور ۱۳۹۲ - ۱۴:۱۹
مطالعه 2 دقیقه
Extend را نمی‌توان یک داک نامید، بلکه محصولی شبه لپ تاپ است که مجهز به یک نمایشگر، صفحه کلید، بلندگو و باتری داخلی است ولی برای امور پردازشی نیازمند یک تلفن هوشمند است. این ایده‌ی بسیار خوبی است، برای کسانی که مایلند قابلیت‌های تلفنشان را بر روی یک صفحه نمایش بزرگ و به همراه صفحه کلید تجربه کنند، نگرانی در مورد باتری را فراموش کرده و در یک کلام، تجربه‌ی خود از محصول مورد علاقه‌شان را توسعه دهند.
تبلیغات

IFA 2013 به زودی شروع خواهد شد و قرار است روزهای پایانی تابستان را با محصولات جدید و طراحی‌های جاه طلبانه داغ‌تر کند. ایسر هم حسابی گرد و خاک به پا کرده و اولین تلفن هوشمند با قابلیت ضبط ویدیوهای 4K، تبلت 10 اینچی Iconia A3 و یک کامپیوتر اندرویدی 24 اینچی از جمله دستاوردهای این غول تایوانی هستند. اما گویا هنوز هم حرفی برای گفتن وجود دارد.این محصول احتمالا تا سه ماهه اول 2014 وارد بازار نخواهد شد، چرا که ایسر پیش از هر چیز نیاز دارد تا اطمینان حاصل کند که برای چنین دستگاهی، می‌توان جایی در بازار یافت. در حال حاضر، محصولات دو منظوره و داک‌های زیادی در بازار یافت می‌شوند و بدون برنامه ریزی و بازاریابی درست، دردسرهای فراوانی به وجود خواهد آمد. اگر مشتری نباشد، پولی هم در کار نیست!

Acer-Extend-2

البته Extend را باید چیزی متفاوت از موجودی فعلی بازار دانست. به طور مثال، پدفون‌های ایسوس محصولات بسیار جذابی هستند، اما شاید باشند مشتریانی که دوست دارند تلفن هوشمند را به چیزی بزرگ‌تر از تبلت تبدیل کنند؛ و چه چیزی بهتر از یک پوکه‌ی لپ تاپ! با صفحه کلید بی‌نظیر ایسر به همراه دکمه‌های اختصاصی جیمیل، وای-فای و بلوتوث، تاچ پد بزرگ و حساس، اجرای تمام صفحه‌ی اپلیکیشن‌های موبایل و باتری 6000 میلی آمپری.البته قدرت سخت افزاری و بازده کلی دستگاه کاملا به تلفن هوشمندتان بستگی خواهد داشت.هنوز پرسش‌های بسیاری باقی است که ایسر پاسخی برایشان ندارد ( مثلا این‌که آیا بر روی این محصول نمایشگر لمسی هم قرار خواهد گرفت یا خیر).قیمت احتمالی Extend، برابر 350 دلار است. پس اگر بدنبال توسعه‌ی تجربه‌ی کاربری خود از تلفن هوشمندتان هستنید، از حالا شروع به برنامه ریزی کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات