رونمایی از پلی‌استیشن ۴ پیش از پایان سال ۲۰۱۳

جمعه ۳ خرداد ۱۳۹۲ - ۲۲:۳۵
مطالعه 2 دقیقه
پس از برگزاری کنفرانس ایکس‌باکس مایکروسافت و رونمایی از Xbox One، نسل جدید کنسول بازی ایکس‌باکس، حالا چشم‌ها به سونی و کنسول بازی آن دوخته شده است. همه منتظر هستند تا ببینند سونی چگونه وارد میدان خواهد شد. براساس یک آگهی تبلیغاتی که سونی در روزنامه منشتر کرده است. پلی‌استیشن ۴ پیش از به پایان رسیدن سال ۲۰۱۳ در انگلستان معرفی خواهد شد. در ادامه با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

براساس یک آگهی تبلیغاتی که در روزنامه Metro منتشر شده است، نسل جدید کنسول بازی سونی، پیش از خاتمه سال میلادی جاری، در انگلستان معرفی خواهد شد.

سونی در کنفرانس فوریه خود در نیویورک رسما اعلام کرده بوده که معرفی پلی ‌استیشن ۴ در تعطیلات سال نو میلادی انجام خواهد شد. بااین‌حال سونی، توضیح نداده است که این عرضه به صورت بین‌المللی انجام می‌شود یا قرار است به صورت تدریجی در کشورهای مختلف معرفی شود.

PlayStation-4-Ad

عرضه پلی ‌استیشن ۴ در سال ۲۰۱۳ در ایالات متحده قطعی است اما در اروپا و سایر نقاط جهان هنوز نمی‌توان حرفی به میان آورد. پلی ‌استیشن ۳ قرار بود در نوامبر ۲۰۰۶ و به‌طور هم‌زمان در ۳ منطقه عرضه شود اما به مرور زمان و کمبود مواد اولیه برای تولید درایو بلو-ری این مسئله با مشکلاتی مواجه شد.

از دست دادن تعطیلات سال نو می‌تواند باعث ناراحتی Gamer‌ها و ضربه به جایگاه سونی شود. اما به نظر می‌رسد، سونی از اشتباه گذشته خود درس گرفته و قصد دارد نسل جدید کنسول خود در زمانبدی بهتری عرضه کند.

نظر شما درباره کنسول جدید سونی چیست؟ آیا آینده آن را موفق‌تر ایکس‌باکس وان می‌دانید؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات