زوم‌اَپ: Jump Over Box یک بازی ساده و در عین حال اعتیاد آور

چهارشنبه ۲۶ شهریور ۱۳۹۳ - ۱۲:۲۸
مطالعه 2 دقیقه
بعضی اوقات بازی‌های مطرح موجود جذابیت چندانی ندارند و در مقابل بازی‌های ساده و سرگرم کننده بسیار جذاب‌تر هستند. برای مثال فرض کنید در اتوبوس، مترو یا تاکسی در انتظار رسیدن به مقصد خود هستید و یک بازی ساده می‌تواند شما را از دیدن مناظر تکراری روزانه خلاص کند. Jump Over Box یکی از همین بازی‌ها است. با زوم‌اپ امروز همراه باشید.
تبلیغات

در صورتی که به دنبال یک بازی ساده برای گذران وقت خود هستید، پس بازی Jump Over Box را می‌توان به عنوان یکی از بهترین گزینه‌های موجود برای شما مطرح کرد. این بازی ایده‌ی بسیار ساده‌ای دارد و هدف از آن عبور از تنها مانع یک دایره‌ی چرخان با استفاده از یک توپ است که در اثر جاذبه‌ی دایره پس از هر پرش دوباره به سطح دایره می‌چسبد. با هر بار گذر از مانع امتیازی به اندوخته‌های پیشین شما اضافه می‌شود و هدف ثبت بهترین رکورد ممکن و مقاومت در برابر انواع چالش‌هایی است که در ادامه‌ی بازی پیش روی شما قرار می‌گیرد.

JumpOverBoxInt

کنترل توپ قرمز رنگ نیز بسیار ساده است و فقط کافی است در قسمت پایین صفحه‌ی نمایش روی Touch to Jump تپ کنید. دوبار کلیک یا لمس طولانی مدت منجر به پرش بلندتر و در نتیجه طی زمان بیشتری می‌شود که باید با دقت انجام گیرد. با ادامه‌ی بازی رفته رفته سرعت کم و زیاد شده و همچنین مانع مورد نظر نیز تغییر حالت می‌دهد.

این بازی فقط برای پلتفرم اندروید عرضه شده است.

 

اپلیکیشن‌های محبوب خود را از طریق ایمیل app@zoomit.ir با ما در میان بگذارید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات