جان گروبر: تمامی شایعات درز کرده از iOS 7 اشتباه‌اند

یک‌شنبه ۱۹ خرداد ۱۳۹۲ - ۲۲:۵۲
مطالعه 2 دقیقه
تا جنجال برانگیز ترین معرفی سیستم عامل سال، تنها یک روز فاصله داریم و تا کنون شاهد شایعات بسیاری در این باره بوده‌ایم. از طراحی تخت گرفته تا  محیط سیاه و سفید. اما به گفته‌ی جان گروبر، یعنی یکی از کسانی که همواره به پیشبینی های درستش درباره‌ی محصولات اپل معروف بوده، تمامی شایعات موجود از پایه اشتباه‌اند و محصول نهایی چیزی کاملا متفاوت از تصورات ما خواهد بود.
تبلیغات

تا به حال هیچگاه شاهد چنین هیجانی برای ورود یک سیستم عامل موبایل نبوده‌ایم، اما این بار سخن از اپل و طراحی جاناتان ایو است و مشخصا معرفی هفتمین نسخه از سیستم عامل اختصاصی شرکت اپل برای ابزارک های موبایل،  اقبال این شرکت را در بدست آوردن سودی کلان یا ناامیدی کامل کاربران  رقم خواهد زد. به همین دلیل، گمانه زنی‌های بسیاری در مورد ویژگی‌های این نسخه مطرح شده و اقیانوسی از شایعات را در پی داشته؛ اما به گفته جان گروبر، تمامی شایعات بی‌اساس بوده و هیچ یک از موارد مطرح شده صحیح نمی‌باشند. گروبر در مصاحبه‌ای اذعان داشت که در واقع هیچ چیز از نسخه‌ی بعدی سیستم عامل iOS نمی‌داند و 2013 WWDC و محصولات آن برای همه یک غافل‌گیری بزرگ خواهد بود.

اما او خاطر نشان می‌کند که از یک منبع قابل اعتماد شنیده است که هیچ یک از شایعات درز کرده صحت ندارند. می‌دانید که در چند ماه گذشته شایعاتی زیادی حول سبک جدید طراحی جانی ایو و رابط کاربری تخت شنیده‌ایم. وی ضمن ابراز هیجان خود، ادعا می‌کند که IOS 7 به اندازه‌ی اولین نسخه‌ی آن که در سال 2007 و توسط استیو جابز معرفی شد، غافل گیر کننده خواهد بود.

به نظر شما، اپل چه غافل گیری هایی در آستین دارد؟ اگر شما هم مشتاق دانستن آن هستید، فردا شب، راس ساعت 9 با پوشش زنده‌ی کنفرانس توسعه دهندگان اپل با زومیت همراه باشید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات