سامسونگ روی سیستم قفل گذاری اثر انگشتی کار می‌کند

چهارشنبه ۱ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۲:۵۴
مطالعه 2 دقیقه
اینطور که از شواهد پیداست اپل تنها شرکتی نیست که بر روی سیستم قفل گذاری اثر انگشتی کار می کند. قابلیتی که از آن به عنوان امکان رقابتی آیفون 5s یاد می‌شود، قابلیتی که قرار است کاربران را به خرید آیفون بعدی تشویق کند. امروز سم موبایل ایمیلی در رابطه با سیستم تشخیص هویت اثر انگشتی سامسونگ دریافت کرده است. به نظر می‌رسد سامسونگ در حال آزمایش این قابلیت است و قصد دارد در محصولات خود از آن بهره ببرد.
تبلیغات

درون یکی از رام‌های منتشر شده گلکسی اس 3، سامسونگ فراموش کرده که برخی از اپ‌های آزمایشی را پاک کند. کارشناسان سم موبایل شروع به مو شکافی فرم‌ور گلکسی اس 3 نمودند و اطلاعات مربوط به اپلیکیشن اثر انگشت خوان را در مسیر زیر بدست آورده‌اند:

SecSettings.apk. SecSettings\res\drawable-hdpi

درون این فایل تعداد زیادی عکس در این رابطه وجود دارد. اینطور که پیداست سامسونگ تصمیم دارد در آینده قابلیت قفل گذاری از طریق اثر انگشت را در تلفن‌های همراه خود اضافه کند و همانطور که در تصاویر مشاهده می کنید، قرار است از کلید خانه برای این منظور استفاده کند.

با توجه به تصاویر زیر برداشت شما از این موضوع چیست؟ آیا سامسونگ قصد دارد از یک فناوری دیگر اپل در محصولات خود بهره ببرد؟

اثر انگشت خوان
تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات