یاهو مبلغ 81 میلیون دلار را به مدیرعامل Tumblr پرداخت می‌کند تا 4 سال در یاهو بماند

یک‌شنبه ۲۰ مرداد ۱۳۹۲ - ۰۹:۱۴
مطالعه 2 دقیقه
پیش تر به این موضوع پرداختیم که چرا یاهو این روزها مدام در حال خرید شرکت‌های بزرگ و کوچک است و در آن مقاله اشاره کردیم که مریسا میر معتقد است، این بهترین روش برای جذب نیروهای کارکشته و کارآمد است. یاهو هر کمپانی را که می‌خرد با مدیرعامل و افراد تاثیر گذار آن مجموعه قرارداد همکاری 4 ساله منعقد می‌کند تا بتواند به خوبی از تجربیات آنها بهره ببرد. حال امروز مشخص شده که یاهو علاوه بر پرداخت مبلغ 1.1 میلیارد دلار خرید Tumblr، هزینه 81 میلیون دلاری را برای حقوق 4 سال مدیر آن مجموعه در نظر گرفته است.
تبلیغات

چندی پیش یاهو رسما سرویس Tumblr را با پرداخت 1.1 میلیارد دلار از آن خود کرد و حالا دیوید کارپ، مدیرعامل Tumblr نیز طی یک قرارداد 4 ساله برای فعالیت در یاهو هر سال 10 میلیون دلار حقوق دریافت خواهد کرد. او از بابت سهامش در Tumblr نیز حدود 250 میلیون دلار پول نقد بدست آورده بود.

مقاله‌های مرتبط:

    Tumblr طی ماه‌های آخر استقلالش با مشکلات مختلف مالی دست و پنجه نرم می‌کرد و قادر به کسب درآمد مطلوب از طریق تبلیغات نبود، اما حالا یاهو مدیرعامل آن مجموعه را ثروتمند نموده و علاوه بر آن احتمالا به کمک توانایی‌اش در تبلیغات آنلاین، از Tumblr نیز درآمد قابل ملاحظه‌ای را بدست خواهد آورد.

    یاهو برای خرید 9 استارتاپ دیگری که طی ماه‌های اخیر داشته، مبلغ 54 میلیون دلار را هزینه کرده است. این 9 استارتاپ عبارتند از: Summly, Astrid, MileWise, GoPollGo, Loki Studios, PlayerScale, GhostBird Software, Rondee و Bignoggins

    تبلیغات
    داغ‌ترین مطالب روز

    نظرات

    تبلیغات