نوکیا در سه ماهه سوم 2013 رکورد فروش 8 میلیون تلفن لومیا را ثبت کرده است

سه‌شنبه ۳۰ مهر ۱۳۹۲ - ۱۰:۱۹
مطالعه 1 دقیقه
نوکیا بزرگ‌ترین تولیدکننده تلفن‌های هوشمند مبتنی بر سیستم عامل ویندوز فون مایکروسافت است و امروز نیز قصد دارد از چند محصول جدید خود که گفته می‌شود اولین فبلت ویندوز فونی دنیا نیز جزو آن‌ها است، رونمایی کند. براساس گزارش وال‌استریت‌ژورنال، فلاندی‌ها توانسته‌اند بیش از 8 میلیون دستگاه تلفن لومیا را در سه ماهه اخیر به فروش برسانند.
تبلیغات

وال استریت ژورنال گزارش نموده که نوکیا در ماه‌های ژوئن تا سپتامبر توانسته حداقل 8 میلیون دستگاه لومیا را به فروش برساند.

برای مقایسه بهتر جالب است بدانید که نوکیا در سه ماهه دوم سال جاری، 7.4 میلیون دستگاه تلفن لومیا را به فروش رسانده بود که نشان دهنده افزایش سهم بازار نوکیا و متقابلا ویندوز فون است.

هرچند این اعداد و ارقام هنوز بصورت رسمی از جانب نوکیا تایید نشده‌اند، اما براساس آمارهای تازه‌ای که توسط موسسه‌های تحقیقات بازار منتشر شدند، سهم بازار ویندوز فون در 5 بازار مطرح اروپا به حدود 8.2 درصد رسیده است.

نوکیا هنوز فاصله زیادی با اپل و تولیدکنندگان برتر اندرویدی دارد، اما در حال کسب سهم بازار بیشتر و جذب مشتریان جدید است. شاید ترکیب این شرکت با مایکروسافت نیز بتواند به توان تولیدی و ایده پردازی نوکیا  بیفزاید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات