تصاویر جدید از مقر اپل نشان از آماده‌سازی مکان مورد نظر برای فرود فضاپیمای اپل دارد!

یک‌شنبه ۲۴ فروردین ۱۳۹۳ - ۱۱:۰۶
مطالعه 2 دقیقه
همانطور که می‌دانید اپل در حال ساخت مقر جدیدی در کوپرتینو است. مقر جدید اپل شمایی چون یک فضاپیما داشته و از فاکتورهای مدرنی در ساخت آن بهره گرفته شده است. آخرین تصاویر منتشر شده از روند ساخت این پروژه نشان از این دارند که ساختمان‌های پیشین تخریب شده و مکان احداث مقر جدید آماده مراحل بعدی است.
تبلیغات

نفرات و تجهیزات ساختمانی موجود پس از تخریب زمین پروژه در حال آماده سازی این مکان به‌منظور پیشبرد سایر مراحل است. وب‌سایت Apple Toolbox ابتدای ماه گذشته‌ی میلادی تصاویری از این مکان را ثبت کرده است که نشان از وجود برخی ساختمان‌ها دارد.

اپل آخرین مراحل اداری و طراحی این ساختمان را در بهمن سال گذشته به پایان برد که با موافقت شورای شهر کوپرتینو همراه شده بود.

AppleSSInt

ساختمان جدید مقر اپل در سال 2016 میلادی به پایان خواهد رسید. براساس گفته‌های نورمن‌فاستر، معمار این پروژه، استیوجابز از زمان آغاز به طراحی این پروژه در سال 2011 میلادی در جزیان آن قرار داشته و حتی ایده‌ی اولیه ساخت چنین مرکزی را نیز خود داده است. این ساختمان دارای بخش‌های مختلفی است که بنابر نیاز‌های کمپانی اپل طراحی داده شده است.

به لطف تصاویر مختلف منتشر شده از مدل‌های این مقر و همچنین رندر از محیط داخلی آن می‌توان تصور کاملی از چگونگی مقر اصلی آتی کمپانی اپل متصور شد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات